Reeds in een vroeg stadium is Graphics ect betrokken bij de branding en positionering van het nieuwe winkelcentrum in de wijk Donderberg. Van ontwikkeling van een merkstrategie, een logo met een huisstijl tot aan het gehele traject om dit te implementeren bij de doelgroep.
De boodschap was: een nieuw sprankelend hart van de wijk en tevens een lancering met hart voor de wijk. De lancering is voor een groot gedeelte tot stand gekomen met, voor en door de bewoners zodat de huisstijl ook echt door de bewoners gedragen wordt.
Graphics Etc was zowel verantwoordelijk voor alle offline uitingen (persberichten, advertenties, flyers etc), alle online uitingen (website en social media), gehele aankleding van het winkelcentrum (outdoor en indoor signing) als voor de coördinatie.
De climax van de succesvolle campagne was een 10 dagen durende feestweek die is georganiseerd naar aanleiding van de Grand Opening. Er zijn diverse communicatiemiddelen ontwikkeld in het verlengde daarvan en er is heel nauw samengewerkt met winkeliers, de bewoners, de opdrachtgevers en een evenementenbureau.