Om een identiteit te ontwerpen zul je je in eerste instantie je moeten verdiepen in de organisatie, kernwaardes, visie, missie en de doelgroep. Wat is nu de kern van de boodschap, wat is de juiste aanvliegroute naar de doelgroep etcetera. Dat maakt ons vak zo interessant, de ene keer verdiepen we ons in een nieuwbouwproject en de andere keer is dat een nieuwe horecazaak of een nieuw product wat wordt gelanceerd in de voedselindustrie.
Voor Resort Capital Fund was dat een hele uitdaging. Uiteraard hadden we de kennis en ervaring vanuit de (recreatie)vastgoed en financiële branche al wel in de pocket maar aangezien het hier ging om een nieuw beleggingsproduct moesten we ons extra verdiepen. De casestudy was dan ook heel grondig en ontzettend interessant, leerzaam en bovenal inspirerend.
Resort Capital Fund is bij uitstek een voorbeeld van hoe belangrijk een gedegen voortraject is. Van informatie en inspiratie rolde we als vanzelf door naar creatie. En dat resulteerde in een huisstijl waarbij o.a. de brochure met succes is gelanceerd. Het aantal participanten van Resort Capital Fund is nu al verbluffend en we zijn nog maar net begonnen!