Project Zilvermere

Datum: 12 december, 2017
Sjaak Huizenga, directeur van projectontwikkelaar TwinPire over Graphics Etc:

Sjaak Huizenga leerde ons kennen via een wederzijdse relatie. “Ik zag hoe ze van een brei aan informatie in heel korte tijd iets konden maken wat de klant omver blies”, zegt hij daar nu over. Toen hij later zelf een communicatiebureau nodig had, hoefde hij dus niet ver te zoeken. Sjaak over zijn ervaringen met Graphics Etc, aan de hand van 5 thema’s.

Creativiteit
“Als je de snelheid ziet waarmee de creativiteit op tafel komt. En wat voor wereld ze kunnen creëren. Ze komen heel snel met leuke en doeltreffende ideeën. Alsof ze het zo uit de mouw schudden. Dat moet ook wel, want in onze branche heb je soms gaandeweg te maken met koerswijzigingen. Dan is het dus belangrijk dat je daar snel op kunt inspelen.”

Flexibiliteit
“Margot loopt niet weg voor een deadline. Komt er er tussentijds een aanpassing? Ze kan het altijd oplossen. Als je in de bouw actief bent, hoor je de hele dag wat er allemaal niet kan. Ik vind het veel interessanter om te denken aan wat er wel kan. Margot denkt continu zo.”

Deskundigheid
“Je bent als bedrijf geneigd om veel over jezelf te vertellen. Margot trekt ons dan aan de jas, van ‘Hallo, wie is je klant?’ Bij Graphics Etc denken ze consequent doelgroepgericht. Communicatie is een vak, en dat verstaan ze.”

Samenwerken
“Op basis van onze briefing deed Graphics Etc een paar voorstellen, die ga je dan fine-tunen. Zo kwamen we heel snel tot een mooi resultaat. Ze staan altijd open voor feed-back, ze willen niet per se hun ideeën doordrammen. We kunnen er open over sparren, heel coöperatief. Dat werkt gewoon heel prettig.”

Vertrouwen
“De mensen van Graphics Etc zijn natuurlijk wel de deskundigen op het gebied van communicatie. Soms zeggen ze over een idee van mij: dat moet je niet doen. Dan vertrouw ik op hun deskundigheid. Maar ik wil wel op basis van argumenten uitgelegd krijgen waarom bepaalde keuzes gemaakt worden, en dat doen ze. Het volgende project met Graphics Etc wordt waarschijnlijk de rebranding voor ons bedrijf. Margot is dan zo eerlijk om te zeggen: ‘zo slecht vind ik jullie huidige branding helemaal niet’. Dat waardeer ik, dat geeft vertrouwen.”

Bekijk project