Wervingscampagne

Vanuit Norres Baggerman in Herkenbosch kwam de vraag om een lokale wervingscampagne op te zetten voor nieuw personeel. De uitgangspunten hierbij waren snelheid, persoonlijkheid en een no-nonsense mentaliteit. De bestaande corporate website voldeed hiervoor niet: deze richt zich primair op het aanbieden van producten en had niet direct de gewenste uitstraling om talent aan te trekken.

  • REBRANDING
  • CREATIVE CONCEPT
  • COPYWRITING
  • FOTOGRAFIE
  • WEBDESIGN
  • SOCIAL MEDIA
  • META-CAMPAGNE

Overtuigende communicatie

Graphics Etc kreeg de opdracht om een subhuisstijl te ontwikkelen die aansloot bij deze uitgangspunten en binnen de herkenbare huisstijl van Norres Baggerman bleef, maar met een duidelijke focus op het werven van goede medewerkers. We startten met een photoshoot om saamhorigheid, teamwork en de no-nonsense mentaliteit op een persoonlijke en authentieke manier vast te leggen. Op basis hiervan ontwikkelden we de website werkenbijbaggerman.nl en zetten we een gerichte Meta-campagne in om de juiste doelgroep te bereiken.

Duurzame campagne

Omdat Norres Baggerman regelmatig nieuw talent zoekt, blijft de campagne waardevol en actueel. De combinatie van een sterke visuele stijl, een persoonlijke benadering en gerichte online targeting zorgt ervoor dat we steeds opnieuw de juiste mensen weten aan te trekken.