Positionering en lancering

Strabrechtse Vennen is gelegen in de prachtige omgeving van Someren, omgeven door natuur en met een breed aanbod recreatiewoningen en parkfaciliteiten. Van tiny houses aan het water tot luxe recreatievilla’s van 4 tot maar liefst 20 personen en van een nieuw binnenzwembad en uitgebreide horeca tot een grote recreatieplas met diverse zandstranden.

Een uniek en veelzijdig park met een geheel nieuw DNA waarbij diversiteit, kwaliteit en beleving hoog in het vaandel staan. En dat zijn dan ook precies de speerpunten die je terugziet bij de positionering en lancering van het park, de branding en de campagnes die daarop volgden, van verkoop tot verhuur.

  • MERKSTRATEGIE
  • HUISSTIJL EN BRANDING
  • CREATIVE CONCEPT
  • DIGITAL DESIGN
  • FOTOGRAFIE
  • VIDEO
  • SIGNING
  • WEBDESIGN
  • COPYWRITING
  • SOCIAL MEDIA
  • ONLINE MARKETING
  • PRINT- EN DRUKWERK
  • MERCHANDISE

Gebiedspromotie en branding versterken elkaar en vergroten samen de aantrekkingskracht van vakantiepark De Strabrechtse Vennen. Branding vertelt het unieke verhaal en de identiteit van de vakantiewoningen en de faciliteiten op het park, terwijl gebiedspromotie het karakter van de omgeving – natuur, cultuur en sfeer – tot leven brengt. Kortom: een gouden combinatie.

Gebieds-
promotie en
branding als
fundament

Team van specialisten

Samen met een toegewijd team van specialisten, van online marketeers tot salesprofessionals, ontwikkelden we campagnes met échte impact. Vanuit de herkenbare identiteit combineerden we data en inzicht met creativiteit om zo de juiste snaar te raken bij de doelgroep. Een aanpak die gericht is op resultaat én samenwerking.