Een merktransformatie op de groei

Voor Quattro Bouw en Vastgoedadvies verzorgden wij de volledige rebranding. Het bedrijf wilde zijn uitstraling naar de markt optimaliseren, professionaliseren en versterken, voor nu en in de toekomst. Op basis van een duidelijke visie van de opdrachtgever ontwikkelden wij een vernieuwde en bredere merkidentiteit, gemaakt voor groei. Een flexibele huisstijl die bestaat uit herkenbare basis elementen als fundament.

  • REBRANDING
  • DIGITAL DESIGN
  • OUTDOOR SIGNING
  • WEBDESIGN
  • PRINT- EN DRUKWERK
  • CONTENT PRODUCTION
  • FOTOGRAFIE
  • SOCIAL-MEDIA

We startten met een upgrade van het logo en een geheel nieuwe huisstijl, ondersteund door frisse fotografie, hoogwaardige impressies, herkenbare grafische elementen en de juiste tone of voice. De aftrap van de rebranding was een corporate brochure en website waarin de belangrijkste vastgoedprojecten en expertises zijn uitgelicht.

Het resultaat: een professionele, consistente merkuitstraling die de brede expertise van Quattro onderstreept en hun positie binnen de vastgoedwereld verder versterkt.

Een frisse merkidentiteit
die kracht en expertise
uitstraalt

Een rebranding gemaakt voor groei!

De corporate website met CMS is een belangrijk fundament van de nieuwe identiteit. Hierin worden de diverse facetten van Quattro’s dienstverlening overzichtelijk gepresenteerd, met een focus op hun specifieke kwaliteiten en unieke, persoonlijke aanpak. Projecten zijn duidelijk gecategoriseerd per branche, waardoor de veelzijdigheid, kwaliteit én authenticiteit van Quattro nog sterker naar voren komt.

Graphics Etc ontwikkelde voor Quattro Bouw en Vastgoedadvies een complete rebranding, gericht op een krachtigere, professionelere en toekomstbestendige marktuitstraling.