Voor de lancering van Het PK‑tje, een volledig nieuw merk en uniek mixdrankje, kregen wij de kans om van nul af aan een visuele identiteit en verpakkingsdesign te ontwikkelen. Door in nauw overleg met de klant aan een uitgebreide casestudy te werken konden we de essentie van het merk helder definiëren en omzetten naar een krachtig, herkenbaar ontwerp. De wens van de klant was duidelijk: een visuele stijl met een dikke knipoog naar de achterliggende gedachte van Het PK‑tje.
Vanuit dit uitgangspunt hebben we een logo, visuele identiteit en packaging design ontwikkeld die niet alleen fris en energiek ogen, maar ook speels verwijzen naar het karakter en de oorsprong van het drankje.
Het blikje springt eruit met een herkenbaar beeldmerk, een krachtig kleurenpalet en een dynamisch design met subtiele details die het verhaal van Het PK‑tje vertellen.
Zo ontstaat een merkervaring die verder gaat dan het design alleen: het verbeeldt de identiteit van het drankje en versterkt het unieke concept.