Een veelzijdige merkfamilie

Maasresidence Thorn is een grootschalig recreatieproject met circa 300 luxe vakantiewoningen. Voor Grouwels Vastgoed en Arcus Zuid ontwikkelden wij de volledige branding, communicatie en gefaseerde verkoopcampagne.Naast de verkoopcampagne startten we in opdracht van ResortNet met een verhuur campagne gericht op de opening van het park. Hetzelfde park, maar een andere doelgroep, aanpak, strategie en uitwerking, gericht op vakantieboekingen en sfeer en beleving op het park. Inmiddels is het merk, zowel voor de verkoop als voor de verhuur uitgegroeid tot een veelzijdige merkfamilie met diverse submerken en is het park bijna uitverkocht.

  • MERKSTRATEGIE
  • HUISSTIJL EN BRANDING
  • CREATIVE CONCEPT
  • DIGITAL DESIGN
  • FOTOGRAFIE
  • VIDEO
  • OUTDOOR SIGNING
  • WEBDESIGN
  • COPYWRITING
  • INDOOR SIGNING
  • SOCIAL MEDIA
  • ONLINE MARKETING
  • PRINT- EN DRUKWERK
  • MERCHANDISE
  • EVENT AANKLEDING
  • MASCOTTE ONTWIKKELING

Doelgerichte aanpak

Van uitgebreide doelgroepanalyses in Nederland, België en Duitsland tot een strategisch positioneringsplan: met gefaseerde en doelgerichte communicatie brachten we dit project, samen met onze opdrachtgevers en makelaars, succesvol én onderscheidend in de competitieve markt van zowel de recreatievastgoed als aansluitend de recreatieverhuur.

Een verhuurcampagne draait veel meer om beleving, sfeer, faciliteiten en activiteiten in en rondom het park. Samen met het parkteam en het ResortNet-team wordt continu gewerkt aan het versterken van de merkbeleving en het bieden van een optimale gastbeleving.

De nadruk ligt op het bereiken van verschillende doelgroepen in binnen- en buitenland, met als doel meer boekingen te genereren en het park te branden als onderscheidende en unieke vakantiebestemming aan de Limburgse Maasplassen. Het park blijft immers volop in ontwikkeling.

Veelzijdige &
krachtige
verhuur-
campagne

Een zorgvuldig opgebouwd merk

Van een uitgebreide doelgroepanalyse in Nederland, België en Duitsland tot een strategisch positioneringsplan: met gefaseerde en doelgerichte communicatie brachten we dit project, samen met onze opdrachtgevers en makelaars, succesvol én onderscheidend in de competitieve markt van zowel de recreatievastgoed als aansluitend de recreatieverhuur.

Sterke sub-brands

Parc Maasresidence Thorn heeft zich ontwikkeld tot een krachtige merkfamilie met sub-brands zoals MRT Harbor, MRT Kids Club, MRT Shop en MRT Beach, het privéstrand met high -end beachclub, watersportmogelijkheden en een dagstrand.

Parc Maasresidence Thorn is een merk dat op alle fronten blijft groeien en zich verder versterkt. Alle submerken zijn nadrukkelijk verbonden aan het hoofdmerk. Dit creëert herkenning, vertrouwen en maakt het mogelijk om elk submerk op een eigen manier te positioneren terwijl ze meeliften op de sterke reputatie van Parc Maasresidence Thorn.

“Met strategie en creatie naar een sterk merkhuis”