Monschauer Apartments verhuurt prachtige vakantieappartementen in het hart van het charmante Monschau, Duitsland. Voor deze groeiende organisatie realiseerden wij een volledige rebranding, van naam tot logo en huisstijl, van webdesign tot fotografie inclusief styling. Door een krachtige rebranding te combineren met effectieve gebiedspromotie creëerden we een totale merkbeleving en heeft het merk een frisse, herkenbare en professionele uitstraling gekregen die direct de unieke charme van Monschau weerspiegelt.
Door de appartementen vakkundig te stylen voor fotografie en de website kreeg elk verblijf een upgrade in uitstraling en sfeer. We zagen hoe het team van Monschauer Apartments onze stylingtips intern oppakte en zelf toepaste, waardoor het niveau van inrichting en beleving steeds hoog blijft. Nieuwe buitenzitjes, groene accenten, prachtige wandelpaadjes en een stijlvolle wooninrichting versterken de aantrekkelijkheid en maken het verblijf nog uitnodigender.
Naast branding en styling ontwierpen wij ook de website, advertenties en merchandise. We leverden een sterk, samenhangend merkconcept dat de appartementen boven de concurrentie uit tilt. Belangrijk onderdeel van de totale merkbeleving was uiteraard de gebiedspromotie. Deze is onlosmakend verbonden met de aantrekkingskracht van Monschauer Apartements. Door gebiedspromotie wordt het unieke karakter van het gebied, zoals natuur, cultuur, historie en sfeer, onder de aandacht gebracht en versterkt.
Dit maakt de bestemming aantrekkelijker, creëert emotionele binding en verhoogt de waardering bij de doelgroep. Daarmee versterken gebiedspromotie en branding elkaar. Ze zetten samen kracht bij de aantrekkingskracht en herkenbaarheid van een vakantiebestemming. Waar branding het unieke verhaal en de identiteit van de vakantieaccommodatie vormgeeft, brengt gebiedspromotie de omgeving en het lokale karakter tot leven.