Een merk waar we mee zijn opgegroeid

Eén van onze eerste stappen in de wereld van vastgoedmarketing en gebiedspromotie hebben we in 2004 gezet bij Jack Frenken makelaardij, toen Jack Frenken zelf nog het boegbeeld was. Door de jaren heen hebben we dan ook een behoorlijke portfolio opgebouwd. Van totale branding van het merk Jack Frenken zelf tot marketing en promotie van de verschillende (nieuwbouw)projecten waar ze voor tekende.

  • MERKSTRATEGIE
  • REBRANDING
  • DIGITAL DESIGN
  • OUTDOOR SIGNING
  • WEBDESIGN
  • PRINT- EN DRUKWERK
  • CONTENT PRODUCTION

Een naam en een merk wat zo herkenbaar en vertrouwd is ga je niet veranderen. Maar de tijd staat niet stil. Dus kozen we voor een logo-update en uitbreiding / vernieuwing van de huisstijl met nieuwe toepassingen, kleuren en grafische elementen die de verschillende diensten en afdelingen binnen de organisatie weerspiegelen.

Een merk dat staat als een huis

Een sterk merk

Als een onderneming groeit dan is het van belang dat een huisstijl meegroeit zodat imago en identiteit op elkaar aansluiten. Waar staan we nu, waar willen we naartoe, waar bevindt zich onze doelgroep… etc. Of het nu gaat om een gedegen merkonderzoek of gewoon even stilstaan bij de huidige uitstraling van je merk. Dit is het fundament van een sterk merk.