Branding & verkoopcampagne

Voor ontwikkelaar en aannemer Jongen verzorgden wij de volledige branding, marketing en verkoopcampgane van het nieuwbouwproject Heer van Beek in Beek. Van bedenken van de naam tot de ontwikkeling van een herkenbaar logo, huisstijl, verkoopdocumentatie, website design en complete marketing- en communicatiestrategie: wij leverden een totaalconcept dat het verhaal van dit bijzondere project tot leven bracht.

  • MERKSTRATEGIE
  • HUISSTIJL EN BRANDING
  • GEBIEDSPROMOTIE
  • DIGITAL DESIGN
  • OUTDOOR SIGNING
  • COPYWRITING
  • FOTOGRAFIE
  • VIDEO
  • SOCIAL MEDIA
  • PERSBERICHT
  • CONTENT PRODUCTIE
  • PRINT- EN DRUKWERK

Na een strategische brainstorm en de nodige research in de rijke historie van Beek werd het concept duidelijk: de naam ‘Heer van Beek’ verwijst naar de opeenvolgende bewindvoerders van het dorp, de ‘heren van beek’. Al in 1145 en 1152 wordt Beek – toen nog Becca – genoemd in akten waarin twee Rooms-Duitse keizers de proosdij van Meersen benoemden als hun bezit. De proost was destijds de oorspronkelijke ‘Heer van Beek’.

Het project

Heer van Beek omvat 21 luxe appartementen en 4 exclusieve penthouses. Centraal gelegen, omgeven door dorpse charme én met alle stedelijke voorzieningen, natuur en recreatie op korte afstand. Het project staat voor modern wooncomfort, toekomstbestendige duurzaamheid en een prettige leefomgeving. Ons doel was om potentiële kopers te overtuigen van de vele voordelen van wonen in Heer van Beek. Daarom zorgden we voor alle benodigde communicatiedragers. We ontwikkelden een brochure, een bouwbord, bouwhekken, diverse begeleidende documenten en een gloednieuwe website. Met aantrekkelijke teksten, een moderne huisstijl, duidelijke plattegronden en realistische exterieur- en interieurimpressies.

Overtuigende communicatie

In de brochure en op de website focussen we op de totaalbeleving van het project. We lichten de regio Beek en de nieuwe woonlocatie uit, geven inzicht in het project en laten de architect en de wethouder aan het woord. Stap voor stap nemen we potentiële kopers mee door alle specificaties van de diverse nieuwbouwappartementen en penthouses.

Van historie en locatie, tot moderne luxe en duurzaamheid – in alle facetten van de branding en campagne hebben we deze identiteit vertaald naar een sterk en onderscheidend merk.