De kracht van een parkmascotte

Dit is Happy Benny, de vrolijke parkmascotte die wij mochten bedenken en ontwikkelen in opdracht van ResortNet. Hij schittert inmiddels op vakantieparken zoals Parc Maasresidence Thorn en Vallée les Etoiles in de Ardennen. Vanaf het allereerste idee en de eerste schetsen tot aan het logo, verhaallijn, de cartoon, merchandise en zelfs een volledig mascotte pak – wij brachten Happy Benny van concept tot leven.

  • MERKSTRATEGIE
  • BRANDING
  • CREATIVE CONCEPT
  • DIGITAL DESIGN
  • FOTOGRAFIE
  • OUTDOOR SIGNING
  • COPYWRITING
  • INDOOR SIGNING
  • PRINT- EN DRUKWERK
  • MERCHANDISE
  • MASCOTTEPAK ONTWIKKELING

De ontwikkeling van Happy Benny laat het creatieve ‘etcetera’ van Graphics Etc zien. Met veel zorg en creativiteit hebben we voor Happy Benny een complete identiteit en verhaallijn gecreëerd die verder reikt dan alleen een mascotte. Een parkmascotte is een krachtig middel dat een merk versterkt, emoties oproept en op een unieke manier bijdraagt aan de beleving en herkenbaarheid van het park.

Van idee
naar geliefde
identiteit

Meer dan een mascotte

Met een zorgvuldig opgesteld handboek werd Happy Benny de spil van beleving voor kinderen op verschillende parken. Hij komt tot leven in zijn eigen Kids Club, bij kinderfeestjes, in filmpjes, via een animatieprogramma en in de vorm van superleuke merchandise. Happy Benny speelt een belangrijke rol in het versterken van de algehele merkbeleving en zorgt voor herkenbaarheid, loyaliteit en vertrouwen. Kortom: Happy Benny is niet zomaar een mascotte, maar een volwaardig karakter dat gezinnen verrast, kinderen vermaakt en bijdraagt aan onvergetelijke vakantie-ervaringen.

“Goed geïntegreerde mascottes versterken de merkbeleving en vergroten de merkloyaliteit”