Intratuin

Graphics Etc ontwikkelde diverse campagnes voor Intratuin. Eén daarvan was de “Service Select” campagne.

Onder de noemer ‘service met een groene glimlach’ kan de Intratuin bezoeker nu gebruik maken van extra diensten bij aankoop van een Intratuin product.

Om dit onder de aandacht te brengen bij de doelgroep is er in nauw overleg met de opdrachtgever een strategie en concept ontwikkeld welke vertaald is naar een slimme mix van communicatie uitingen.

Het gehele traject is op een onderscheidende wijze uitgerold in de herkenbare Intratuin huisstijl.

Identity design

Identity design // Huisstijl
intratuin_huisstijl01

Print design

intratuin_wagenpark-design01
intratuin_wagenpark-design02
intratuin_wagenpark-design03
intratuin_wagenpark-design04
intratuin_wagenpark-design05
intratuin_wagenpark-design06
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

Campagnes

Campagnes // Huisstijl
intratuin_huisstijl01
intratuin_huisstijl02
intratuin_huisstijl03
Campagnes // Outdoor Signing
intratuin_outdoor-signing01
intratuin_outdoor-signing02
intratuin_outdoor-signing03