ECI Cultuurfabriek

Voor ECI Cultuurfabriek ontwikkelde Graphhics Etc een merkstrategie, communicatie- en middelenplan waarbij ECI Cultuurfabriek gepositioneerd wordt als het nieuwe centrum en platform voor alles wat met kunst, cultuur, theater, pop, dans- en film te maken heeft. Daarnaast ontwikkeling en implementatie van een nieuwe eenduidige huisstijl die alle verschillende afdelingen verbindt maar ook seperaat vertegenwoordigt, afgestemd op de diverse doelgroepen.

De huisstijl is flexibel en makkelijk invulbaar d.m.v. een duidelijke manual en templates die makkelijk ingevuld kunnen worden door derden. Een greep uit de communicatiemiddelen die door Graphics Etc zijn ontwikkeld: Logo en beeldmerk, huisstijl & huisstijlhandboek, stationary (briefpapier, enveloppen, visitekaartjes), flyers, folders, posters, advertenties, billboards, campagne strategie voor opening/ lancering, design app, webbanners, website en social media advies.

Strategie & Concept

Strategie & Concept // Marketing
ECI-cultuurfabriek-Marketing01
ECI-cultuurfabriek-Marketing02

Identity design

Identity design // Huisstijl
eci-cultuurfabriek-huisstijl01
ECI-cultuurfabriek-huisstijl02
ECI-cultuurfabriek-huisstijl03
Identity design // Poster
ECI-cultuurfabriek-poster01

Webdesign & Online media

Webdesign & Online media // App
ECI-cultuurfabriek-app01

Campagnes

Campagnes // Campagne
ECI-cultuurfabriek-campgagne01
ECI-cultuurfabriek-campgagne02
ECI-cultuurfabriek-campgagne03