Recreatiepark de Leistert

Camping de Leistert onderging een transformatie van camping naar hoogwaardig recreatiepark. Er vond een uitbreiding plaats waarbij er 225 luxe vakantiewoningen naast de camping werden gebouwd (genaamd ‘Buitenhof de Leistert) waardoor de identiteit van de voormalige camping aanzienlijk veranderde en er behoefte was aan een geheel nieuw merk- en brandingsstrategie uitgewerkt naar alle online en offline uitingen. Graphics Etc vertaalde deze metamorfose naar een duidelijke en herkenbare huisstijl voor zowel de bestaande als de nieuwe doelgroepen.

De uitdaging was om met behoud van de bestaande kernwaardes een geheel nieuwe identiteit  te ontwikkelen welke uitgerold zou gaan worden naar een complete huisstijl voor zowel recreatievastgoed (verkoop vakantieboerderijen) als voor verhuur (gericht op de bezoekers van zowel camping als Buitenhof). Graphics Etc ontwikkelde een merkstrategie waarbij hoofdlogo en huisstijl slim zijn opgedeeld in sublogo’s en huisstijlen die elkaar aanvullen en samen één geheel vormen. In het verlengde hiervan zijn er diverse toepassingen ontwikkeld, zowel voor intern als extern, zowel online als offline.

Identity design

Identity design // Logo
Identity design // Huisstijl
Identity design // Fotografie

Print design