Bergvliet Villa’s

De uitbreiding van Landgoed Bergvliet omvat 80 hoogwaardige recreatiewoningen: De Bergvliet Villla’s. In het verlengde van een succesvolle lancering van de nieuwe huisstijl van Landgoed Bergvliet ontwikkelde Graphics tevens een subhuisstijl voor de Bergvliet Villas. Deze huisstijl werd verder uitgewerkt naar een zeer uitgebreide verkoopcampagne.

Naast de corporate uitingen zoals de website, de krant, signing op diverse locatie, diverse project- en LEDborden, is er ook een uitgebreide advertentiecampagne gaande, zowel online als offline.
Daarnaast ontwikkelde wij alle middelen en aankleding voor een professionele participatie op de KLM Open expo (beurs) waar het project voor het eerst werd gelanceerd. 
De campagne weerspiegelt de kwaliteit van de Bergvliet Villas en hun schitterende ligging, maar ook de komst van een 3000 m2 groot nieuw wellness resort, de kwaliteit van de golfbaan en last but not least: alle voordelen van investeren in een Bergvliet Villa.

Strategie & Concept

Strategie & Concept // Campagne
BergvlietVilla's_Campagne
BergvlietVilla's_Campagne2

Identity design

Identity design // Huisstijl
BergvlietVilla's_Huisstijl

Print design

BergvlietVilla'sKrant1
BergvlietVilla'sKrant2
BergvlietVilla’sKrant3
BervlietVilla'sRollupBanner

Webdesign & Online media

Webdesign & Online media // Website
BergvlietVillas'Web
Webdesign & Online media // Advertenties
BergvlietVilla’s_Online marketing